Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Στη βιβλιοθήκη (1)

Σήμερα μπήκαμε στην ενότητα " Ο κόσμος των βιβλιων".
Το κεφάλαιο "Στη βιβλιοθήκη" προσφέρεται για πάρα πολλές δραστηριότητες.

Παρουσίαση

στη βιβλιοθήκη (1) from Ioanna Chats

Η βιβλιοθήκη που επισκεφτήκαμε χάρη στο Youtube :

Για τη δημοσκόπηση χρησιμοποιήσαμε την παρακάτω πίτα. Είναι για 19 παιδιά , όσοι και οι μαθητές μου , αλλά εύκολα μεταβάλλεται στο απαιτούμενο πλήθος.

Πίτα δημοσκόπησης

 

πιτα δημοσκοπησης from Ioanna Chats




Για την καταγραφή των βιβλίων της βιβλιοθήκης μας χρησιμοποιήσαμε τις παρακάτω καρτέλες.

Καρτέλες Καταγραφής βιβλίων
 

καρτελες καταγραφης βιβλίων from Ioanna Chats

Σήμερα ασχοληθήκαμε μόνο με τα αντίθετα. Αφήσαμε τη ζόρικη γραμματική για αύριο!

Φύλλο εργασίας
 

4 σχόλια:

  1. Λατρεύουμε πρώτους και καλύτερους!!!!!!Θα κάνουμε κι εμείς καταγραφή!!!Τέλεια, τέλεια, τέλεια!!!Σήμερα κάναμε ρήματα και όλο το μάθημα "Να σας διαβάσω;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειστε μπροστα εσεις!!!!! Εμείς παμε με το βημα της χελώνας ,αλλα η αλήθεια είναι ότι δεν εχω σκοπό να τα κάνω ολα. Κουραστηκα κι εγώ κ τα παιδιά φέτος!!! Πολλές απαιτησεις για πρωτακια από τα βιβλία!!! Η καταγραφή είναι πολύ ωραία , αλλα χρονοβόρααααααα!!!! χαχαχχαχαχ

      Διαγραφή
  2. Όσα προλάβουμε Ιωάννα μου!!Τα πιέζουμε πολύ!!!!Θα αντέξουν;Τόση πίεση!Κουραστήκαμε φέτος!!Για να στήσεις όλο αυτό το καταπληκτικό ιστολόγιο, φαντάζομαι πόσες ώρες έχεις ξοδέψει!!!Η αγάπη σου για τα παιδιά και για δημιουργία υπερνικά όλα τα εμπόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως ετσι , Ελένη μου. Ο,τι προλαβαινουμε πλεον! Οι ωρες για το blog πολλες αφιερωμενες (επειδή κιολας έπρεπε μόνη μου να τα ψαξω όλα αφου το 2ο επιπεδο δεν το εχω κανει ακομα) ...όταν αγαπας τη δουλεια σου αφιερώνεσαι..ξερεις εσυ...μια απο τα ιδια εισαι ;)

      Διαγραφή